حسين همداني گلشن، مدیر روابط عمومی، مشاور تبليغات، ايده پرداز و مدير بازاریابی و توسعه برند، مدير مسئول و صاحب امتياز كانون آگهي و تبليغات راهبرد و نيز مديرعامل شركت خدماتي بازرگاني آرين مهر كيانا (سهامي خاص) مي باشد و تاكنون مدير و مشاور تبليغات و روابط عمومی بسياري از بنگاههاي اقتصادي در سطح كشور بوده است. وي دانش آموخته كارداني عمران و كارشناسي مديريت بازرگاني بوده و نگرش علمي ايشان همواره در كنار تجربيات عملي توانسته است ياري دهنده فعاليت بسياري از مراكز اقتصادي طرف قراردادش باشد. در طول بيش از دو دهه فعاليت خود در استان های اصفهان و خراسان رضوی توانسته است به بالاترين سطح چاپ و تبليغات اعم از: مشاوره تبليغات در زمينه فروش محصولات توليدي كارخانجات طرف قرارداد، سررسيد و تقويم، هداياي تبليغاتي و امور نمايشگاهي نايل شده و با بيش از 300 شركت ، كارخانه و ارگان همكاري نمايد. به ياري خداوند متعال از سال 1389 افتخار همجواري با امام مهربانی ها ، امام رضا (ع) نصيب ايشان شده و در اين مدت كوتاه عليرغم گستردگي بازار كار در اين شهر مقدس، توانسته است همكاري قابل توجهي با بيش از 50 شركت خدماتي و صنعتي داشته باشد. تخصص وي در زمينه تدوين و نگارش كمپين هاي تبليغاتي، تعيين استراتژي فروش و بازاريابي، برگزاري همايش ها، سمينارها و نمايشگاههاي تخصصي ، مدیریت روابط عمومی و نيز اجراي سفارشات چاپي به صورت حرفه اي مي باشد.

از سال 1394 و با توجه به تغییراتی که در فرآیند کسب و کارهای سطح کشور ایجاد شد اقدام به طراحی و اجرای فعالیتهای نوینی در جهت توسعه فروش سازمانهای مختلف نموده است .

ایشان در این فرآیند نوآورانه توانسته است برای اولین بار در سطح استان و حتی کشور ، با در نظر گرفتن نیاز سازمان مورد نظر برنامه جامعی متشکل از (بازرگانی+ تبلیغات + روابط عمومی) را ارائه نماید که ضمن متفاوت بودن این برنامه در توسعه سازمان های مورد همکاری رشد بسیار خوبی را شاهد بوده است.

نوع نگرش متفاوت به روابط عمومی مورد استقبال اکثر سازمانهای طرف قرارداد قرار گرفته است . در زمینه تبلیغات نیز نگاه ایشان ابزار محور نمی باشد . بدین معنا که در طول فرآیند همکاری با سازمانها همواره در تامین محتوا و اجرای برنامه های روابط عمومی و تبلیغات همراه آنها می باشد.

در سال 1399 و همزمان با اوج گیری ویروس کرونا، اقدام به طراحی و نگارش بیزینس پلن اولین موسسه ی روابط عمومی شرق کشور به نام موسسه رابین پویش رستا با هدف ارائه خدمات تخصصی به واحدهای روابط عمومی بخش دولتی و خصوصی نمود ولی با توجه به محدودیتهای موجود در جامعه، شکل گیری و شروع به کار این موسسه تا اوایل سال 1401 به تعویق افتاد. از فروردین 1401 نخستین نشریه تخصصی روابط عمومی کشور با نام « راهبرد ارتباطات و روابط عمومی » انتشار پیدا کرد که از همان شماره اول مورد استقبال اساتید و فعالین حوزه روابط عمومی کشور قرار گرفت و این مهم منجر به شکل گیری شورای سیاستگذاری نشریه با حضور حدود 20 نفر از اساتید و فعالین حوزه روابط عمومی کشور شد.

see

Yellow2ماهنامه راهبرد هر ماه به صورت منظم از ابتدای سال 1401 منتشر شد و با اخذ مجوز رسمی در دیماه 1402 اولین شماره رسمی خود را منتشر نمود.

Yellow2در تاریخ 01/11/1401 موسسه فرهنگی هنری راهبرد پویش رستا با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به کار رسمی کرد.

Yellow2در فروردین 1402 با عنایت به فعالیت حرفه ای که از سال قبل و با انتشار نشریه راهبرد صورت گرفته بود و نیز سوابق ارزنده جناب باقری (مدیرعامل موسسه راهبرد)، نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران نیز به تیم مدیریت راهبرد اعطا گردید.

با قرار گرفتن انجمن روابط عمومی ایران در کنار موسسه راهبرد و نیز اعطای نمایندگی های موسسه ی راهبرد در سطح کشور، دامنه فعالیتهای تیم مدیریتی موسسه ی راهبرد روز به روز در حال افزایش و قدرت گرفتن است.

رسالت تعریف شده موسسه ی راهبرد، توانمندسازی روابط عمومی ها و نیز کمک به ایجاد و ارتقای سطح ارتباطات بین سازمانی آنها در سطح کشور است.

در موسسه ی راهبرد واحدهای متعددی تعریف شده است که در اکثر آنها رزومه و سوابق ارزنده ای در تیم مدیریتی موجود می باشد و امید است بتواند هرچه جامع تر این خدمات را به واحدهای روابط عمومی کشور ارائه نماید.

  • مجوز کانون آگهی و تبلیغات راهبرد نیز در اواخر سال 1402 با هدف پوشش بیشتر نیازهای روابط عمومی ها اخذ گردید.
se

photo
photo2