آتليه طراحي
در صورتی که عناصر مختلف تبليغات و بازاریابی در راستای اهداف مد نظر شرکت قرار گیرد، شرکت از جایگاه رقابتی مناسبی در قیاس با رقبای بازار برخوردار خواهد شد و این نکته باعث افزایش سودآوری شرکت در بلند مدت خواهد بود.
در اين ميان بخش مستقل طراحی و تبليغات در جايگاه ويژه اي قرار مي گيرد و يک وظيفه کاملا مديريتي و ضروري برای شرکت مي باشد. بخش مهم کار تبليغات یک شرکت است آنهم به صورت تبليغاتي ادامه دار و هدفمند.
در گذشته تصور بسياري از شرکت ها در مورد تبليغات تصوري غلط بود و بعضي از آن ها حتي تبليغات را اسراف گرا، مزاحم، غير ضروري و غير حرفه اي ميدانستند.اما اخيرا تبليغات از تصوير قديمي اش جدا شده و به طور فزاينده اي به يکي از مهم ترين وظايف در کسب اهداف سود آور شرکت ها و سازمان ها تبديل شده است.
توليد، فروش و بازاريابي و تبليغات موثر بايستي در کنار يکديگر قرار گيرند تا منجر به بهترين نتايج شوند. شرکت ها نه تنها بايد به دنبال جذب مشتريان جديد باشند بلکه حفظ و نگهداري مشتريان قبلي و برقراري روابطي محکم با آنان از اولويت ويژه اي برخوردار مي باشد که اين امر ميسر نيست مگر در صورت انجام تبليغاتي موثر و هدفمند به علاوه ارائه خدمات با کيفيت به مشتريان که منجر به باقي ماندن در ذهن آن ها می شود.
چنین به نظر می رسد که در دنیای تجارت امروز توجه و عمل به اصول تبليغات موثر و هدفمند و بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری می تواند سهم عمده ای در حفظ و نگهداری مشتریان کنونی و بدست آوردن مشتریان جدید و در نتیجه سودآوری شرکت را به همراه داشته باشد .
بخش طراحی و گرافیک شركت كيانا گرافيك با استفاده از طراحان و ایده پردازان متخصص خود در زمينه های
الف -ایده پردازی های همگام با دانش و هنر روز دنیای تبلیغات ب- طراحی و برنامه ریزی همراه با نظارت برچاپ واجرای پروژه های تبلیغاتی
ج- برنامه ریزی و مدیریت اجرای تبلیغ در رسانه ها
دربخش آتليه طراحي گرافیک شرکت كيانا گرافيك کاملترين آرشيو عکس و مطالب ما با ايده هاي خلاقانه طراحان ترکيب شده و طرح هاي گرافيکي زيبا و بديع توسط پيشرفته ترين نرم افزارها با بهترين کيفيت جهت هرگونه چاپ خلق مي گردد.