دپارتمان مشاوره بازاریابی و توسعه فروش با بهره گیری از تیم متخصص و متشکل از اساتید برجسته علوم نوین بازاریابی به ارائه خدمات مشاوره در تحقیقات بازار داخلی و خارجی، تدوین استراتژی های بازاریابی توسعه فروش، تدوین دستورالعمل ها و مهندسی سازمان بازاریابی ، ارائه آموزش به کارکنان بخش بازاریابی و فروش سازمان ها می پردازد .
برخی عناوین خدمات قابل ارائه  که به فراخور هر سازمان و محصولات و خدمات متقاضیان ، طراحی و اجرا خواهد شد.

استراتژي هاي توسعه فروش

 طراحی ساختار بخش بازاریابی و فروش و مهندسی مجدد

طراحی روش‌ها و فرآیند‌های گردش کار بازاریابی و فروش

فرم‏ها ، آئین‏نامه فروش ، کاتالوگ ، لیست قیمت ، طرح‏های تخفیف و …

تدوین شبکه توزیع و نمایندگی

تدوین شرح شغل ها ، شرایط احراز شغل ها و شرح وظایف کلیه کارکنان بخش بازاریابی و فروش

ارایه خدمات مشاوره در زمینه استخدام منابع انسانی مورد نیاز

ارایه خدمات مصاحبه، آموزش و توانمند سازی نیروهای انسانی در بخش بازاریابی و فروش

نیاز سنجی آموزشی کارکنان

طرح ریزی و اجرای آموزش های مورد نیاز و اندازه گیری اثربخشی آموزش ها

 تهیه و ارائه گزارشات دوره ‎ای از روند فعالیت ‎های بازاریابی و فروش به کارفرما

 تهیه و تدوین پرسشنامه بر اساس انتظارات مشتریان و ویژگی های محصول با اتخاذ مؤثرترین مدل و مکانیزم اخذ نظرات مشتریان

اجرای نظرسنجی ، مصاحبه و گردآوری و جمع بندی داده های مشتریان

سنجش مستمر بازار و ارائه پیشنهادات لازم در زمینه تغییر سیاست‌ها و فرایند‌های اجرایی

تحلیل داده ها و انعکاس نقطه نظرات مشتریان به صورت مستمر به کارفرما

 طرح ریزی سیستم « مدیریت ارتباط با مشتری» CRM

مواردی از استراتژي هاي توسعه فروش

شناخت کلی سازمان ، بررسی سوابق ، منابع و پتانسیل ها

تحقیقات بازار

توصیف محصولات / خدمات ، ویژگی ها و مزیت ها

بررسی میزان تقاضا و ظرفیت ارائه خدمات و محصولات

 توصیف کلی بازار و تحلیل رفتار مصرف کنندگان / مشتریان

تحلیل رقبا

 بررسی هزینه های توزیع ، خدمات پس از فروش ، مرجوعی و برگشتی ها

تحلیل سیاست های قیمت گذاری ، تخفیفات ، تسهیلات و تشویق ها

 بررسی و تحلیل نقاط قوت و ضعف ، فرصت ها و تهدیدات

تدوین برنامه های عملیاتی بازاریابی

تدوین استراتژی های بازاریابی

 تدوین استراتژی های تبلیغات و برند سازی

مشاوره در تشکیل کمپین تبلیغاتی

تدوین ابعاد پیام های تبلیغاتی ، محتوای پیام ، انتخاب رسانه و تعیین ملاحظات اجرا

 همکاری و نظارت بر اجرای استراتژی ها و راهکارهای تدوین شده